Tempurpedic Slippers – zijn ze de prijs waard?

November 13, 2008

temp

Oke, ik kan begrijpen waarom de Tempurpedic matras is zo succesvol – ik mezelf op een slaap en kan beamen hoe comfortabel slapen op een matras is memory foam. Echter, doe je voeten moeten dezelfde therapeutische, de druk te ontlasten en te ondersteunen functies? Nou, ik heb zelf ook een paar pantoffels en Tempurpedic hou van ze, maar ik vind mezelf denken dat ze beter zou kunnen worden.

Alle fabrikanten matras gewoon kan niet wachten om ons te vertellen dat we besteden een derde van ons leven slapen (en dus liggen op een matras) en degenen die memory foam matrassen zal u vertellen dat er geen vergelijking tussen deze nieuwe, verrassende type schuim in vergelijking met traditionele innerspring matrassen.

Echter, het is ook waar dat sommigen van ons kunnen besteden meer dan een derde van ons leven op onze voeten. Niet onze voeten verdienen dezelfde mate van comfort en ondersteuning als onze stekels en heupen? Nou, ik denk dat ze doen.

Dit is de reden waarom we wat slijtage aan onze voeten wanneer we ontspannen in ons huis is belangrijk. En het is ook de reden waarom ik ben een fan van schaamteloze Tempurpedic slippers. De onderneming is niet de enige fabrikant van memory foam slippers, maar de onderneming heeft de vervaardiging van de wereld’s eerste memory foam matras en vele ook nog steeds van het bedrijf om de beste matras van dit type.

De slipper uit Tempurpedic heeft een ruige tong en een buitenste laag van suède – beschikbaar in grijs of blauw. Echter, het is de binnenkant voering dat de speciale, want het is hetzelfde geheugen schuim dat gebruikt wordt in de Tempurpedic matras. Women’s maten zijn beschikbaar vanaf 7 tot en met 12, terwijl mannen maten variëren van 6 tot en met 13. De slipper is een slipper stijl, wat betekent dat je kan raken ze moeiteloos in-en uitschakelen.

De slippers zijn ontworpen voor huis gebruik alleen maar kunt u korte ritjes naar de brievenbus, maar als je daar dragen ze buiten oppassen, moet je nooit krijgen ze nat of het schuim voering wordt geruïneerd. Als u wilt dat een paar slippers die meer weerbestendig dan zit je zal moeten kijken elders.

Afgezien van het vermijden ervoor moeten zorgen dat ze nat is er zeer weinig anders te zeggen tegen hen. Echter, ik had mijn Ik zou zeggen dat ze beschikbaar in meer kleuren. Momenteel zijn de kleuren op aanbod kan lijken erg vervelend zeker grijs en donkerblauw zijn prima, maar het zou mooi zijn als Tempurpedic slippers kwam in meer levendige kleuren – Persoonlijk zou ik hou van ze beschikbaar te zijn in een heldere, snoep roze.

Ik hou van mijn Tempurpedic slippers en kan gemakkelijk raden hen, ze kan iets duurder, maar ik denk zeker dat ze elke cent waard.

Von Robin O’Brien

Leave a comment